name | autoweek.cz

Proměna dealerství Škoda Auto

Proměna dealerství Škoda Auto

28.11.2023 | | Tiskové zprávy

Škoda Auto zahájila celosvětovou proměnu svých dealerství v novém korporátním designu. Novou firemní identitu uvede ve 4000 prodejních místech po celém světě. Moderně vybavené showroomy potvrzují záměr posílit digitalizaci v rámci komplexního přístupu k zákaznické zkušenosti.

Škoda Auto zahájila uvedení nového firemního designu ve svých dealerstvích. Postupně se promění 4000 showroomů po celém světě.

 

První autosalony s novou korporátní identitou (CI) už byly otevřeny ve Vietnamu. V Evropě se první modernizované prodejní místo nachází v Estonsku. Další novinkou je vůbec první Škoda City Store s novou identitou značky, který přivítal zákazníky v Bělehradě v Srbsku v říjnu. V Kuvajtu vznikl ultra moderní showroom, který je navržený v souladu s plány společnosti Škoda Auto na komplexně pojatou digitální zákaznickou zkušenost a současně dokládá důsledné zavádění strategie internacionalizace.

 

„Nová identita značky Škoda odráží naši cestu do budoucnosti mobility a digitalizace a přibližuje ji našim zákazníkům v hmatatelné podobě. Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let – zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě. Autosalony jsou nejdůležitějšími styčnými body s našimi zákazníky, protože právě zde mohou lidé osobně poznat značku Škoda a její hodnoty,“ vysvětluje Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro Prodej a marketing.

 

První showroomy s novou identitou značky ve Vietnamu

Nové pojetí showroomů v aktuálním korporátním designu společnosti Škoda Auto si mohli nejdříve prohlédnout zákazníci ve Vietnamu, kam automobilka vstoupila v září. Prvními městy, kde nová dealerství slavnostně otevřela své brány, byly Hanoj, Vinh, Buon Ma Thuot a Ho Či Minovo Město. Škoda Auto společně se svým lokálním partnerem, společností TC Group plánuje rozšířit prodejní síť do roku 2025 na 20 a do roku 2028 na 30 autosalonů.

 

Prvenství na evropské půdě v Estonsku

Česká automobilka spustila zavádění nového firemního designu i v Evropě. Na autorizovaného partnera Rohe Auto v estonském hlavním městě Tallinu navážou další - v belgickém Gosselies (součást města Charleroi), norském Hamaru, polské Vratislavi a také v Praze.

 

V Srbsku se poprvé otvírá Škoda City Store

Na modernizovaná dealerství navazuje vůbec první salon Škoda City Store s novým korporátním designem. Zákazníkům se představil v říjnu v nákupním centru Galerija Beograd v hlavním městě Srbska. Návštěvníci se zde mohou nejen seznámit s modely Škoda, ale City Store je možné využít i jako pracovní prostor, pro posezení u kávy nebo nákup vybavení z nabídky Škoda Auto, jako je oblečení nebo drobné dárky. V současné době se salony Škoda City Store nacházejí také v Sofii (Bulharsko), Bruselu (Belgie), Valencii (Španělsko) a Katánii (Itálie). V následujících letech budou přibývat další.

 

Showroom v Kuvajtu klade důraz na digitální prvky

Nedávné otevření jednoho z největších showroomů značky, který se nachází v Kuvajtu, dokládá zaměření značky Škoda na co nejpůsobivější zapojení digitálních technologií do zákaznické zkušenosti. Návštěvníci v rozlehlém autosalonu, který se také nese v novém CI, najdou širokou škálu digitálních funkcí, jako je videostěna, stůl s dotykovou obrazovkou a digitální informační stojany vedle automobilů. Navíc se tak potvrzuje plán automobilky Škoda Auto na posílení pozice na Blízkém východě v rámci její strategie internacionalizace.

 

Postupné zavádění nové identity značky

Nový korporátní design se během uplynulého roku představil prostřednictvím informačních a komunikačních podkladů společnosti Škoda Auto. Proměna se týká i modelů české automobilky. Jako první získal nové designové prvky Enyaq Laurin & Klement. Následovat budou modernizované modely Scala a Kamiq. Nové elementy obsahují taktéž zcela nové generace vozů Kodiaq a Superb.

 

Nová identita značky propojuje dědictví značky Škoda s budoucností osobní dopravy

Moderní identita značky představuje to nejlepší ze spojení bohaté tradice značky Škoda a budoucnosti individuální přepravy. Zjednodušené logo bez trojrozměrného efektu odráží posun ke stále významnější digitální komunikaci a dvě ústřední barvy, elektricky a smaragdově zelená, odkazují na závazky automobilky v oblasti ekologie a udržitelnosti. Tyto aspekty jsou rovněž patrné na designu každého showroomu. Například nová označení autosalonů jsou kompatibilní se stávajícími štíty a díky tomu je proměna prodejních míst udržitelnější a zároveň jednodušší.