name | autoweek.cz

Propagační akce Ferodo
11.04.2011 | Tiskové zprávy
Společnost Federal-Mogul, patřící mezi přední světové výrobce originálního vybavení pro automobilový průmysl, vyhlásila své nejlepší prodejce výrobků značky Ferodo za uplynulý rok. V regionu střední Evropy se jím stala česká společnost Auto Kelly.
\"Brzdové komponenty Ferodo patří ve svém segmentu ke špičce, přesto není jednoduché na vysoce konkurenčním trhu uspět. O to více oceňujeme dosažené výsledky společnosti Auto Kelly, které potvrzují její pozici nejen v rámci českého trhu, ale v rámci celého středoevropského regionu,\" komentuje výsledek Pavel Dusil, General Manager Eastern Europe, Federal-Mogul Corporation.
V těchto dnech zároveň startuje jarní propagační akce značky Ferodo, která je určena jak pro distributory výrobků značky Ferodo, tak i pro maloobchodní odběratele. Tato akce bude probíhat v 12 evropských zemích a kromě soutěže bude její součástí road-show po maloobchodních prodejcích a autoservisech. Cenami, které získají vítězové soutěže, budou nejen drobné propagační předměty Ferodo, iPhony, iPady, systémy domácí zábavy, víkendové pobyty v Monaku, ale především neomezený počet automobilů Fiat Abarth 500. Princip soutěže je jednoduchý - za odběr zboží značky Ferodo obdrží odběratel kupon, jenž ho opravňuje k účasti v on-line hře \"Ferodo racing\". V ní již pak závisí na šikovnosti každého účastníka, jakou cenu získá. Samozřejmě, čím vice odebere výrobků, tím víc kupónů získá, a tím vice se zvyšuje jeho šance na hodnotnější výhru.
Tato kampaň navazuje na loňskou změnu identity značky Ferodo a s ní souvisejícím přístupem k zákazníkům. Nový slogan \"Ferodo - Máš to pod kontrolou\" totiž nevyjadřuje jen vlastnosti brzdových komponentů Ferodo, s kterými má řidič \"pod kontrolou\" situaci na vozovce, ale i obchodní a marketingový přístup k značce Ferodo, díky kterému mají prodejci těchto produktů \"pod kontrolou\" i obchodní aktivity.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz