name | autoweek.cz

PSA dominuje na evropském trhu s elektromobily
10.01.2012 | Trendy
Skupina PSA Peugeot Citroën byla prvním výrobcem, který na konci roku 2010 uvedl na evropský trh osobní elektromobily, modely Peugeot i0n a Citroën C-Zéro. Tuto nabídku doplňují dva užitkové elektromobily, jejichž prodej začal také v roce 2010 Peugeot Origin a Citroën Berlingo First. Skupina od té doby dodala téměř 4000 elektromobilů a zergistrovala více než 6000 objednávek.
V první fázi byl prodej určen především pro firemní partnery - 90 % prodeje představovaly velké firmy, nadnárodní skupiny, národní a místní správa. Skupina realizovala řadu projektů zaměřených na mobilitu s podniky jako je například General Electric, Deutsche Bahn, SNCF, Kone, Airbus, EDF, GDF Suez, Allianz, Europcar nebo ChoosEV.
Skupina PSA Peugeot Citroën je přesvědčená o potenciálu elektromobility a proto plánuje rozšířit databázi svých zákazníků na malé a střední podniky i na soukromé tzv. rychlé kupce (\"early adopters\"), které zlákají výhody elektromobilu.
Budoucnost elektromobilu zahrnuje rovněž rozvoj řešení opírajících se o novou vizi mobility, jako je nabídka služeb na míru Mu by Peugeot nebo služba Call car u Citroënu.
Elektromobily jsou součástí strategie skupiny, jejímž cílem je odpovědět na ekologické výzvy, které stojí před všemi výrobci automobilů na světě, obcemi, podniky i soukromými osobami.
Skupina připravila řadu technologických řešení uzpůsobených nejrůznějším potřebám zákazníků a umožňujících výrazný průlom z hlediska spotřeby a emisí CO2.
Generální ředitel značek a člen představenstva PSA Peugeot Citroën Frédéric Saint-Geours prohlásil: \"Rozvoj řešení jako je Stop & Start, dieselové hybridy nebo vozy s nulovými emisemi musí skupině PSA Peugeot Citroën umožnit dále upevnit vedoucí postavení v segmentu vozů s nízkými emisemi CO2 v Evropě a rozšířit své know-how na další trhy.\"
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz