name | autoweek.cz

Renault startuje kampaň R5Start

Renault startuje kampaň R5Start

09.06.2025 | Tiskové zprávy

S kampaní Renault R5Start se představuje moderní tvář značky – technologicky vyspělá, designově atraktivní a vyráběná z udržitelných materiálů přímo v Evropě. Kampaň byla vytvořena českým týmem.

Značka, která je druhá v prodeji hybridních motorizací na evropském trhu, nabízí moderní technologie, které jsou jednoduché pro používání a zpříjemňují klientům jízdu i pobyt ve voze, mj. i díky systému openR link s Google.

 

Nejlepší způsob, jak poznat dnešní Renault, je osobní zkušenost. Kampaň, která zahrnuje TV, rádio, online, SoMe a CRM, byla vytvořena českým zastoupením značky Renault s cílem představit české veřejnosti současnou tvář moderní evropské značky a u lokálních dealerů zprostředkovat osobní zkušenost s novými technologiemi, které jsou v současné nabídce.

 

Moderní značka pro každodenní život

Dnešní Renault přináší vozy, které kombinují komfort, intuitivní technologie, snadné ovládání i udržitelnost. Nová generace vozů je navržena pro každodenní život – ať už v městském provozu, na cesty s rodinou nebo pro firemní mobilitu.

 

Nový Renault 5 E-Tech elektrický je hvězdou aktuální nabídky – plně elektrický model, který navazuje na legendární Renault 5, ale ve zcela novém, inovativním provedení.

 

Současná modelová řada zahrnuje například i Megane E-Tech elektrický, rodinný Scenic E-Tech elektrický, stylové hybridní SUV Austral, Renault Symbioz full hybrid E-Tech nebo užitkový Renault Master. Každý zákazník si tak může vybrat podle svých preferencí a potřeb.

 

Technologie, které pomáhají

Všechny modely Renault jsou plné moderních technologií naplňujících potřeby a očekávání zákazníků. Současné požadavky na univerzální a úsporné pohonné jednotky plní inovativní technologie E-Tech s dvěma typy hybridních pohonů (klasický a plug-in). Ty díky kombinaci dvou elektromotorů a jednoho spalovacího motoru přinášejí vysoce úsporný provoz a vysokou variabilitu použití s chytrým přepínáním pohonu, tak, aby samotná motorizace byla co možná nejefektivnější. Řidiči tak mohou těžit z dynamiky a pohodlí elektrického pohonu i dojezdu spalovacího agregátu.

 

Multimediální systém openR link, postavený na platformě Android, přináší plynulé a intuitivní ovládání vozu. Nabízí široké možnosti personalizace a propojení se službami Google.

 

Chytrá panoramatická střecha Solarbay zajišťuje tepelný komfort pomocí nastavitelné průhlednosti. Jde o praktickou funkci, která zvyšuje pohodlí posádky v různých světelných podmínkách.

 

Značka klade důraz i na bezpečnost. Patentovaný systém Fireman Access umožňuje hasičům efektivní zásah při požáru akumulátoru. QR kód QRescue pak usnadňuje záchranářům přístup k technickým údajům o vozidle. Tato řešení Renault sdílí s dalšími výrobci – protože bezpečnost je důležitější než konkurenční výhoda.

 

Nejlepší způsob, jak poznat dnešní Renault, je osobní zkušenost. Renault proto zve veřejnost do showroomů po celé republice, kde si mohou zákazníci novou generaci vozů prohlédnout, otestovat a využít výhodné nabídky financování. Akce bude probíhat ve všech showroomech Renault do konce června.

 

Foto: Renault(Tomáš Devera)