name | autoweek.cz

Škoda Auto oficiálním partnerem festivalu Prague Pride

Škoda Auto oficiálním partnerem festivalu Prague Pride

14.08.2023 | | Tiskové zprávy

Zaměstnanci automobilky včetně zaměstnanecké skupiny Škoda Proud se již podruhé zúčastnili festivalu. Škoda Auto představila vůz Škoda Enyaq Coupé Respectline podporující rozmanitost, spravedlivost a inkluzi.

Společnost Škoda Auto byla již druhým rokem oficiálním partnerem festivalu Prague Pride, který oslavuje diverzitu a zaměřuje se na témata a potřeby LGBT+ lidí. Jedním z vrcholů byl duhový průvod doprovázený unikátním plně elektrickým vozem Škoda Enyaq Coupé Respectline. Česká automobilka tímto partnerstvím podtrhuje svůj závazek k respektu, rovným příležitostem a rozmanitosti.

 

„Festival Prague Pride je významnou událostí v oblasti diverzity a inkluze a představuje živé a pozitivní prostředí, ve kterém můžeme prokázat hodnoty společnosti Škoda Auto. Je zcela zřejmé, že rozmanité týmy dosahují lepších výsledků, jsou odrazem celé společnosti, a tudíž v konečném důsledku reprezentují naši zákaznickou základnu. Prosazování těchto hodnot uvnitř naší firmy z nás jednoduše dělá lepšího zaměstnavatele. Doufám, že tím, že jsme se připojili k duhovému průvodu s nádherným, plně elektrickým vozem Škoda Enyaq Coupé Respectline, můžeme i nadále inspirovat lidi k aktivní podpoře rozmanitosti ve svém okolí,“ uvedl předseda představenstva společnosti Škoda Auto Klaus Zellmer.

 

Na Střeleckém ostrově se v rámci Pride Village naskytl impozantní pohled na plně elektrický Škoda Enyaq Coupé Respectline plovoucí na pontonu na Vltavě. Tento unikátní vůz byl navíc součástí duhového průvodu. Design jeho interiéru i exteriéru podtrhuje význam lidských práv a úcty ke všem lidem, přírodě a všemu, co nás obklopuje. Na původní bílou karoserii symbolizující jednotu veškerého života na Zemi byly naneseny barevné elementy tak, že vytvářejí přechod v bezpočtu duhových odstínů – stejně pestrý a neohraničený jako život sám. Duhové tóny se odrážejí i v dalších detailech a v celém interiéru. Po skončení festivalu se bude vůz Škoda Enyaq Coupé Respectline objevovat i na dalších akcích v České republice i v zahraničí.

 

Společnost Škoda Auto pevně zakotvila svůj závazek k diverzitě a inkluzi ve své strategii Next Level – Škoda Strategy 2030 a ve své Strategii diverzity 2030. Automobilka poskytuje svým zaměstnancům pracovní prostředí, které se vyznačuje rovnými příležitostmi, porozuměním, otevřeností, uznáním a vzájemným respektem. Důležitým pilířem Strategie diverzity 2030 je zapojení zaměstnanců, například prostřednictvím zaměstnaneckých skupin. Ty jsou otevřeny všem kolegům a kolegyním, kteří sdílejí hodnoty a přesvědčení dané skupiny, např. zaměření na posílení LGBT+ lidí, a nabízejí prostor pro propojení a výměnu názorů na různá témata. Příkladem je Škoda Proud, která je otevřená všem zaměstnancům a zaměstnankyním a zavazuje se dále přispívat k inkluzivnímu pracovnímu prostředí – společně se Škoda Auto, celým koncernem Volkswagen a dalšími LGBT+ organizacemi.