name | autoweek.cz

Škoda Auto podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji

Škoda Auto podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji

07.05.2024 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Škoda Auto je od roku 1993 oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Pro potřeby šampionátu Škoda Auto zajistí 45 vozů.

Škoda Auto je již po 31. oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které se koná v České republice ve dnech 10. až 26. května. Automobilka je zároveň oficiálním poskytovatelem automobilů. Škoda Auto pro potřeby organizátorů dodá 45 vozidel v barvách mistrovství světa. Součástí vozového parku budou nová generace SUV Kodiaq, nový Superb Combi a elektrický Enyaq Coupé RS. Tyto vozy budou k vidění v okolí stadionů v Praze a Ostravě. K vidění během šampionátu bude také unikátní předváděcí vůz Enyaq Coupé Respectline vyzdvihující základní hodnoty společnosti Škoda Auto rozmanitost, rovnost, spravedlnost a inkluze.

 

Rekordní partnerství od roku 1993

Poprvé podpořila Škoda Auto Mistrovství světa v ledním hokeji pořádané IIHF v roce 1992 nejprve jako partner mobility. O rok později se stala oficiálním hlavním sponzorem soutěže a zůstala jím dodnes. Český výrobce je tak oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji již 31 let a je díky tomu zapsán do Guinnessovy knihy rekordů za nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovního mistrovství světa.

 

Během zápasů bude logo společnosti Škoda Auto dominovat středovému kruhu na ledové ploše a automobilka představí své modely přímo ve sportovních arénách i na dalších místech v okolí stadionů. Škoda Auto navíc opět dodá křišťálovou trofej navrženou oddělením Škoda Design, kterou na závěrečném ceremoniálu 26. května získá nejužitečnější hráč šampionátu.

 

Mistrovství světa nadosah díky společnosti Škoda Auto

Příznivci ledního hokeje mohou zažít mistrovství světa se společností Škoda Auto díky kampani Game On: automobilka zřídila v obou hostitelských městech speciální fanzóny, kde si návštěvníci mohou vyzkoušet své hokejové dovednosti nebo společně sledovat hru s ostatními fanoušky. Zájemci mají navíc možnost zúčastnit se různých soutěží o originální dresy Škoda a další ceny.

 

Škoda Auto je také výhradním partnerem aplikace IIHF, která přináší průběžné výsledky a podrobné statistiky o jednotlivých utkáních i celém turnaji. Součástí jsou online notifikace vstřelených branek, které umožňují fanouškům ledního hokeje mít neustálý přehled o každém zápase, ať jsou kdekoli.

 

„Partnerství mezi Mistrovstvím světa v ledním hokeji IIHF a automobilkou Škoda Auto sahá až do roku 1993 a díky návratu do České republiky po devíti letech je pro nás letošní ročník ještě výjimečnější. Když se zde v roce 2015 konal turnaj naposledy, na hry se přijel podívat dodnes nepřekonaný rekordní počet více než 741 000 fanoušků. Sledovanost televizních přenosů více než miliardou diváků také předčila dosavadní maxima. Vzhledem k významu a nadšení pro český národní sport jsme připraveni poskytnout fanouškům nezapomenutelný zážitek naživo i v digitální podobě,“ říká Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za Prodej a marketing.