name | autoweek.cz

Škoda Plus kraluje trhu s ojetinami

Škoda Plus kraluje trhu s ojetinami

10.09.2015 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Zákazníci si během prvního pololetí letošního roku v síti Škoda Plus koupili 15 793 ojetých automobilů. To bylo o 17 % víc než za prvních šest měsíců roku 2014. Mezi certifikovanými prodejci si Škoda Plus drží tržní podíl přes 50 %.
Prostřednictvím své sítě Škoda Plus, což je partnerský program koncernového programu Das WeltAuto, dodala prodejní organizace Škoda Auto ČR zákazníkům během prvního pololetí letošního roku 15 793 ojetých automobilů. To bylo o 2289 aut víc než za srovnatelné období loňského roku. Letos by tak mohla být překonána cílová hranice 30 000 prodaných vozů (vloni to bylo okolo 25 000 aut). Průměrná cena ojetého vozu prodaného přes síť Škoda Plus je 219 871 Kč. To je dlouhodobě vyrovnaná hodnota.
 
Český trh s ojetými vozy ovlivňuje nedostatek mladších ojetých automobilů s věkem do 5 let. U těchto vozidel totiž vzhledem ke kurzu koruny vůči euru trvale převládá vývoz nad dovozem. Oživení by mělo přijít až se na trh dostanou automobily nabízené v rámci vloni zavedeného operativního leasingu pro soukromníky, jako je program Škoda Bez starostí.
 
Škoda Plus vystupuje v roli důvěryhodného partnera s bezkonkurenční nabídkou na českém trhu, čítající přes 3000 vozů. Stabilní rozsáhlá síť prodejců, kteří jsou zapojeni do sítě Škoda Plus, se postupně rozšiřuje. Přitom je neustále kladen důraz na kvalitu a profesionalitu poskytovaných služeb. Na konci prvního pololetí bylo do sítě Škoda Plus zapojeno 103 obchodníků s celkem 130 prodejními místy.
 
Kromě oblíbené kategorie Vyzkoušených vozů, tzn. automobilů do 5 let stáří a s nájezdem do 120 000 km, je velký zájem mezi kupujícími i o špičkovou kategorii Ročních vozů. Do té patří automobily staré zhruba 1 rok s nájezdem do 30 000 km. Na všechny automobily kategorie Ročních vozů se poskytuje záruka 4 roky od prvního uvedení do provozu. Zákazník získává naprostou záruku původu vozu a počtu najetých kilometrů. Má jistotu dobrého technického stavu a transparentní servisní historii.
 
„Vidím zde stále velký potenciál. Schopný obchodník by měl prodávat na jedno nové auto jedno ojeté a někteří už to dosahují,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda Auto ČR.