name | autoweek.cz
Škoda Vision E - inspirace českým křišťálem
24.03.2017 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Jednou z atrakcí novinářských dní autosalonu v Šanghaji (19. - 20. dubna) bude představení konceptu Škoda Vision E. Studie vycházející z modelu Kodiaq kombinuje profil SUV a kupé. Podle náznaků předsedy představenstva Bernharda Maiera bude mít elektrický nebo plug-in hybridní pohon.
Vývojem svého designového jazyka Škoda dokazuje, že se hlásí ke svébytné designové identitě. Ladné proporce, ostré linie, výrazné kontury a krystalické prvky se spojují do designu, jehož hlavními rysy jsou preciznost a jasnost. Designéři automobilky Škoda se přitom nechávají inspirovat i vynikajícími řemeslnými schopnostmi českých sklářů a českým křišťálem. Na tomto základě vzniká výrazný a emocionální design, který ladně sjednocuje estetiku a funkčnost.
„Nový designový jazyk značky Škoda přinesl během několika málo let hned několik studií, které vzbudily rozruch a ukazují cestu značky do budoucnosti. Náš záměr je jasně definovaný a nyní jsme připraveni představit další krok,“ říká Karl Neuhold, vedoucí designu exteriéru ve Škoda Auto.
Škoda Design ukazuje nápaditý a svébytný styl s ladnými proporcemi, čistými konturami, precizními liniemi a ostrými hranami v interiéru i exteriéru. Typický pro vozy Škoda je jasný a osobitý styl s elegancí a funkčností. Dalším charakteristickým znakem jsou výrazné kontury podporující efektní hru světla a stínu, přinášející dynamičnost a emoce. Křišťálové prvky jsou k vidění na předních i zadních světlech a dalších detailech. Jejich trojrozměrnost propůjčuje designu kvalitní vzhled spojující v sobě moderní technologie a vytříbenost.
S tímto vědomím tradice a původu vyvinula Škoda svébytný designový jazyk, který byl již v předchozích letech uplatněn v mnoha koncepčních studiích. Od studie Vision D v roce 2011 po koncepty Vision C (2014) a Vision S (2016) lze zaznamenat nepřetržitý vývoj, který bude i v budoucnu rozhodujícím způsobem charakterizovat design automobilky Škoda. Nakolik důsledně kráčí evoluce designu značky kupředu, ukáže Škoda designovou studií Vision E.
„Nový designový jazyk značky Škoda přinesl během několika málo let hned několik studií, které vzbudily rozruch a ukazují cestu značky do budoucnosti. Náš záměr je jasně definovaný a nyní jsme připraveni představit další krok,“ říká Karl Neuhold, vedoucí designu exteriéru ve Škoda Auto.
Škoda Design ukazuje nápaditý a svébytný styl s ladnými proporcemi, čistými konturami, precizními liniemi a ostrými hranami v interiéru i exteriéru. Typický pro vozy Škoda je jasný a osobitý styl s elegancí a funkčností. Dalším charakteristickým znakem jsou výrazné kontury podporující efektní hru světla a stínu, přinášející dynamičnost a emoce. Křišťálové prvky jsou k vidění na předních i zadních světlech a dalších detailech. Jejich trojrozměrnost propůjčuje designu kvalitní vzhled spojující v sobě moderní technologie a vytříbenost.
S tímto vědomím tradice a původu vyvinula Škoda svébytný designový jazyk, který byl již v předchozích letech uplatněn v mnoha koncepčních studiích. Od studie Vision D v roce 2011 po koncepty Vision C (2014) a Vision S (2016) lze zaznamenat nepřetržitý vývoj, který bude i v budoucnu rozhodujícím způsobem charakterizovat design automobilky Škoda. Nakolik důsledně kráčí evoluce designu značky kupředu, ukáže Škoda designovou studií Vision E.
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz