name | autoweek.cz

Úspěšný rok 2013 pro ŠKODA AUTO

Úspěšný rok 2013 pro ŠKODA AUTO

11.03.2014 | Antonín Matějka | Aktuality

S 920 800 vozy dodanými zákazníkům dosáhla česká automobilka v uplynulém roce druhého nejlepšího výsledku ve své 118leté historii.

Ve stejném období představila mladoboleslavská automobilka osm nových nebo zcela přepracovaných modelů – více než kdykoli předtím. V roce 2014 vstupuje modelová a designová ofenzíva značky do další fáze. V náročném finančním roce 2013 dodala značka ŠKODA AUTO svým zákazníkům na celém světě 920 800 vozů (2012: 939 200). Po prvním pololetí, poznamenaném náročnou situací na evropských trzích a sérií náběhů nových produktů, se prodeje v druhé polovině roku díky plné disponibilitě nových modelů zvýšily. Tento pozitivní vývoj v dosavadním průběhu roku 2014 ještě dále posiluje. V lednu 2014 vzrostly dodávky vozů značky Škoda zákazníkům oproti minulému roku o 16,5 procenta. V roce 2014 pokračuje ŠKODA plnou silou ve své modelové a designové ofenzívě. Na autosalonu v Ženevě nyní automobilka přestavuje zajímavou designovou studii „Škoda VisionC“. Emocionálně pojaté pětidveřové kupé podtrhuje další vzestup značky a předznamenává další evoluční krok v designu značky ŠKODA. Navíc ŠKODA v letošním roce přichází se dvěma novými, atraktivními variantami modelu Škoda Octavia: s modelem Škoda Octavia Scout a s novou verzí Škoda Octavia G-TEC s ekologickým pohonem na zemní plyn.