name | autoweek.cz

Varování pro ženy

Varování pro ženy

21.06.2011 | Vladimír Rybecký | Autoservis

Majitelé vozů Porsche nejsou typy pro uzavírání sňatků. Americký universitní průzkum se zabýval vztahem mužů ke svým autům a ženám.

Již dlouho se má za to, že rychlé vozy mají svým majitelům získat image a přilákat k nim pozornost žen. Tuto teorii nyní potvrdil vědecký výzkum.

Odborníci z amerických universit zveřejnili průzkum, podle kterého se řidiči vozů Porsche zajímají o jedinou věc. Vedoucí průzkumu Dr. Jill Sundieová z Texaské university v San Antoniu řekla: „Výzkum naznačuje, že nápadná auta jako jsou Porsche mají pro některé muže stejný význam jako velké a nádherné peří pávů.“

Výzkum rovněž ukázal, že muži, kteří si potrpí na drahé potěšení, bývají těmi, kteří se zajímají jen o krátkodobé vztahy. „Studie ukazují, že někteří muži jsou jako pávi. Jsou to ti, kteří staví na odiv svá pestře zbarvená sportovní auta,“ řekl spoluautor studie Vladas Griskevicius, zastupující profesor marketingu v Universitě v Minnesotě.

Řidiči vozů Porsche nemají potřebu se usadit. Ženy hledající o něco hlubší závazky by se měly poohlédnout u svých místních prodejců Hondy po řidičích modelů jako je Civic (nebo obecně lidé, kteří řídí hospodárnější automobily). Ti mají předpoklady pro manželství.

\"Pokud se žena rozhodne pro dlouhodobý vztah, pak vlastnit sportovní auto není žádnou výhodou proti majiteli hospodárnějšího vozidla,\" tvrdí asistent z katedry psychologie v Rice Daniel Beal.

Pokud si tedy koupíte rychlý automobil, nalákáte na něj možná přítelkyni, ale ta se bude dívat skrz vás a nebude očekávat, že se budete vázat. Zda to považujete za dobré nebo špatné závisí na vašem úhlu pohledu.