name | autoweek.cz

Vehicle remarketing – spása fleet manažerů
28.03.2020 | Komerční prezentace | Aktuality
Pravidelně se fleet manažeři pečující o firemní flotilu vozů ocitají tváří v tvář výzvě, sehnat nové vozy a vypořádat se s těmi starými, jimž končí doba leasingu.
Společnost GEFCO, jednička na trhu logistiky hotových vozů v Evropě, se rozhodla jim tento úkol co nejvíce ulehčit, a přišla proto se speciální službou tzv. vehicle remarketing. Tento anglický výraz v sobě skrývá službu řízeného prodeje ojetých vozů z firemních flotil. GEFCO pro své klienty umí zajistit kompletní přípravu vozů, kterým právě končí doba leasingu, k sekundárnímu prodeji i customizaci nové flotily. ke zpětnému prodeji i obnovu firemní flotily.
Proces vehicle remarketingu zajištěním přepravy aut do depa v klientem stanovenou dobu. Nejenže tak odpadá starost manažera flotily, ale navíc je minimalizována pravděpodobnost dalšího drobného poškození vozů při převozu. Profesionální transfer šetří čas i náklady klienta. Následně jsou odborně odstraněny veškeré polepy, auta jsou vyčištěna, drobné oděrky opraveny a auta jsou připravena k sekundárnímu prodeji. Součástí služby je i nafocení vozů a jejich umístění na online prodejní kanály nebo jejich nabídnutí specifickému cílovému segmentu.
Správné načasování šetří čas i peníze
Hlavní přínos pro klienta spočívá jednak v ušetření času, který by fleet manažer musel věnovat prodeji staré flotily a nákupu nové, a zároveň i správnému načasování těchto procesů, ale také v úspoře nákladů, protože profesionální remarketing se odráží i na výsledné ceně prodejů. „Naším cílem je naplánovat vše tak, aby koloběh vozidel ve firmách plynule navazoval a ojeté firemní vozy nebyly zbytečně dlouhou dobu nechtěnými aktivy společností,“ popisuje důvod obliby remarketingových služeb Miloš Mrázek, FVL manažer společnosti GEFCO.
Ojeté vozy míří na jedné straně k dealerům, často ale také přímo ke koncovým zákazníkům. Novými majiteli se nezřídka stávají sami zaměstnanci, kteří díky remarketingovým službám přebírají kompletně debrandovaný, vyčištěný i opravený vůz.
Součástí spolupráce s fleet manažerem je také dodání připravené nové firemní flotily, a i v tomto případě může GEFCO nabídnout něco navíc. V rámci tzv. postprodukčních úprav je možné upravit vozy individuálně dle požadavků klienta, a to jak z funkčního, tak estetického hlediska, od výztuží v nákladovém prostoru až po designové polepy či doplnění nadstandardní výbavy do některých vozů flotily. „Služby vehicle remarketingu jsou stále oblíbenější, zaznamenáváme stále rostoucí poptávku a rádi bychom zvýšili podíl služeb pro ojeté vozy do dvou let na 40 % z celkového portfolia úprav vozů,“ uzavírá ambiciózním cílem téma Miloš Mrázek.
Proces vehicle remarketingu zajištěním přepravy aut do depa v klientem stanovenou dobu. Nejenže tak odpadá starost manažera flotily, ale navíc je minimalizována pravděpodobnost dalšího drobného poškození vozů při převozu. Profesionální transfer šetří čas i náklady klienta. Následně jsou odborně odstraněny veškeré polepy, auta jsou vyčištěna, drobné oděrky opraveny a auta jsou připravena k sekundárnímu prodeji. Součástí služby je i nafocení vozů a jejich umístění na online prodejní kanály nebo jejich nabídnutí specifickému cílovému segmentu.
Správné načasování šetří čas i peníze
Hlavní přínos pro klienta spočívá jednak v ušetření času, který by fleet manažer musel věnovat prodeji staré flotily a nákupu nové, a zároveň i správnému načasování těchto procesů, ale také v úspoře nákladů, protože profesionální remarketing se odráží i na výsledné ceně prodejů. „Naším cílem je naplánovat vše tak, aby koloběh vozidel ve firmách plynule navazoval a ojeté firemní vozy nebyly zbytečně dlouhou dobu nechtěnými aktivy společností,“ popisuje důvod obliby remarketingových služeb Miloš Mrázek, FVL manažer společnosti GEFCO.
Ojeté vozy míří na jedné straně k dealerům, často ale také přímo ke koncovým zákazníkům. Novými majiteli se nezřídka stávají sami zaměstnanci, kteří díky remarketingovým službám přebírají kompletně debrandovaný, vyčištěný i opravený vůz.
Součástí spolupráce s fleet manažerem je také dodání připravené nové firemní flotily, a i v tomto případě může GEFCO nabídnout něco navíc. V rámci tzv. postprodukčních úprav je možné upravit vozy individuálně dle požadavků klienta, a to jak z funkčního, tak estetického hlediska, od výztuží v nákladovém prostoru až po designové polepy či doplnění nadstandardní výbavy do některých vozů flotily. „Služby vehicle remarketingu jsou stále oblíbenější, zaznamenáváme stále rostoucí poptávku a rádi bychom zvýšili podíl služeb pro ojeté vozy do dvou let na 40 % z celkového portfolia úprav vozů,“ uzavírá ambiciózním cílem téma Miloš Mrázek.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz