name | autoweek.cz

Volkswagen elektrifikuje služební auta
26.08.2020 | Vladimír Rybecký | Trendy
Šéf Volkswagenu Herbert Diess ohlásil rychlou elektrifikaci vozového parku společnosti.
Volkswagen ohlásil celosvětovou ofenzívu v oblasti elektromobility. Ta odstartuje spolu se zahájením dodávek vozidla ID.3 od září tohoto roku. Ten budou následovat další modely z nové řady elektricky poháněných automobilů řady Volkswagenu ID a elektromobily od dalších značek skupiny včetně Škody Enyaq iV.
Kromě prodeje elektromobilů externím zákazníkům chce šéf Volkswagen Herbert Diess také pokročit s elektrifikací vlastního vozového parku skupiny VW. „Konečně elektrifikujeme flotilu našich služebních vozů!“ oznámil Diess prostřednictvím sítě LinkedIn. Vedoucí pracovníci by měli být příkladem pro všechny zaměstnance společnosti, což platí také pro závazek s ohledem na pařížské cíle v oblasti klimatu. „Aby se tak stalo, musí se změnit také chování všech vybavených tradičními privilegii,“ vysvětlil šéf Volkswagen.
Zatímco mnoho společností si již pro své firemní vozové parky stanovilo cíle CO2, pro management společnosti VW to bude tvrdé probuzení. Emise služebních automobilů dosud byly v průměru 137 g CO2/km, což je výrazně nad průměrem automobilů, které skupina chce v roce 2020 prodat v Evropě. „Takto to nejde! Musíme sami jít příkladem v tom, co chceme dosáhnout na trhu a v tom, jak to funguje,“ zdůraznil Diess.
„Díky rychlé elektrifikaci se vozový park společnosti Volkswagen do konce roku dostane pod cílovou hodnotu 97 g/km,“ oznámil šéf Volkswagenu. Emise CO2 z osobních automobilů přesahujících cílovou hodnotu budou kompenzovány certifikovanými projekty na ochranu klimatu financovanými částkou získanou z měsíční kompenzace od uživatelů služebních vozidel se spalovacími motory a hybridním pohonem.
„Volkswagen přebírá odpovědnost. Do roku 2050 chceme být CO2 neutrální. To je náš závazek! Máme konkrétní plán a ten budeme naplňovat! V první řadě půjdou příkladem naši manažeři,“ uvedl Diess na závěr. Diess sám nedávno na LinkedIn podal zprávu o své letní dovolené v Itálii, pro kterou si půjčil elektromobil ID.3 z flotily VW.
Příklad z Volkswagenu by si určitě měli vzít i všichni politici prosazující tvrdé omezování emisních limitů a přitom několikrát týdně létající letadly a mezi tím se vozící v luxusních limuzínách.
Kromě prodeje elektromobilů externím zákazníkům chce šéf Volkswagen Herbert Diess také pokročit s elektrifikací vlastního vozového parku skupiny VW. „Konečně elektrifikujeme flotilu našich služebních vozů!“ oznámil Diess prostřednictvím sítě LinkedIn. Vedoucí pracovníci by měli být příkladem pro všechny zaměstnance společnosti, což platí také pro závazek s ohledem na pařížské cíle v oblasti klimatu. „Aby se tak stalo, musí se změnit také chování všech vybavených tradičními privilegii,“ vysvětlil šéf Volkswagen.
Zatímco mnoho společností si již pro své firemní vozové parky stanovilo cíle CO2, pro management společnosti VW to bude tvrdé probuzení. Emise služebních automobilů dosud byly v průměru 137 g CO2/km, což je výrazně nad průměrem automobilů, které skupina chce v roce 2020 prodat v Evropě. „Takto to nejde! Musíme sami jít příkladem v tom, co chceme dosáhnout na trhu a v tom, jak to funguje,“ zdůraznil Diess.
„Díky rychlé elektrifikaci se vozový park společnosti Volkswagen do konce roku dostane pod cílovou hodnotu 97 g/km,“ oznámil šéf Volkswagenu. Emise CO2 z osobních automobilů přesahujících cílovou hodnotu budou kompenzovány certifikovanými projekty na ochranu klimatu financovanými částkou získanou z měsíční kompenzace od uživatelů služebních vozidel se spalovacími motory a hybridním pohonem.
„Volkswagen přebírá odpovědnost. Do roku 2050 chceme být CO2 neutrální. To je náš závazek! Máme konkrétní plán a ten budeme naplňovat! V první řadě půjdou příkladem naši manažeři,“ uvedl Diess na závěr. Diess sám nedávno na LinkedIn podal zprávu o své letní dovolené v Itálii, pro kterou si půjčil elektromobil ID.3 z flotily VW.
Příklad z Volkswagenu by si určitě měli vzít i všichni politici prosazující tvrdé omezování emisních limitů a přitom několikrát týdně létající letadly a mezi tím se vozící v luxusních limuzínách.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz