name | autoweek.cz

Volkswagen zahajuje marketingovou kampaň a prodej ID
08.05.2019 | Vladimír Rybecký | Trendy
Volkswagen 8. května zahajuje celoevropskou marketingovou kampaň pro své elektromobily rodiny ID. Současně se otevírá možnost předběžné rezervace vozu ID.3.
Volkswagen spouští celoevropskou marketingovou kampaň o elektrické mobilitě spojenou s možností předběžné rezervace modelu ID.3, prvního modelu založeného na platformě MEB, vytvořené speciálně pro vozy s elektrickým pohonem a akumulátory.
Propagační kampaň se skládá z pěti dílčích kampaní. Jejím základem je tzv. eManifesto ID: Volkswagen Just Electric. Pod tímto heslem začne 25. května v Berlíně televizní přenos finále německého fotbalového poháru DFB Cupu. S eManifestem hodlá Volkswagen nejen propagovat svou plně elektricky poháněnou rodinu ID., ale také chce, aby veřejnost poznala cíl společnosti stát se předním dodavatelem e-mobility. Mediální mix kampaně se zaměří především na televizi. Dalšími kanály budou billboardy, digitální média, tisk a kina. Program eManifesto bude použit v osmi zemích EU s největšími automobilovými trhy (Německo, Itálie, Francie, Španělsko, Spojené království, Švédsko, Polsko a Irsko).
Dalšími částmi kampaně budou filmy, teaser atd. s vrcholem v podobě online předběžné rezervace ID.
Vyvrcholením kampaně bude světová premiéra ID.3 v září na autosalonu IAA ve Frankfurtu. Rozpočet na kampaň má být v řádu desítek milionů eur. Byla připravena společností Voltage, novou vedoucí agenturou Volkswagen pro Evropu.
Propagační kampaň se skládá z pěti dílčích kampaní. Jejím základem je tzv. eManifesto ID: Volkswagen Just Electric. Pod tímto heslem začne 25. května v Berlíně televizní přenos finále německého fotbalového poháru DFB Cupu. S eManifestem hodlá Volkswagen nejen propagovat svou plně elektricky poháněnou rodinu ID., ale také chce, aby veřejnost poznala cíl společnosti stát se předním dodavatelem e-mobility. Mediální mix kampaně se zaměří především na televizi. Dalšími kanály budou billboardy, digitální média, tisk a kina. Program eManifesto bude použit v osmi zemích EU s největšími automobilovými trhy (Německo, Itálie, Francie, Španělsko, Spojené království, Švédsko, Polsko a Irsko).
Dalšími částmi kampaně budou filmy, teaser atd. s vrcholem v podobě online předběžné rezervace ID.
Vyvrcholením kampaně bude světová premiéra ID.3 v září na autosalonu IAA ve Frankfurtu. Rozpočet na kampaň má být v řádu desítek milionů eur. Byla připravena společností Voltage, novou vedoucí agenturou Volkswagen pro Evropu.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz