name | autoweek.cz

Výsledky Peugeot Emotion Day 2015 překonaly očekávání
08.07.2015 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy
Marketingová událost roku značky Peugeot v České republice - dvouměsíční roadshow Peugeot Emotion Day 2015 skončila. Sedmý ročník akce provázel mimořádný zájem návštěvníků. Počet realizovaných testovacích jízd překročil stanovený cíl o 17 %.
Už první týden Peugeot Emotion Day naznačoval, že letošní úroda návštěv, realizovaných testovacích jízd i podepsaných objednávek bude bohatá. Ve druhé polovině akce s příchodem nových modelů Peugeot 208 a Peugeot Partner již bylo zřejmé, že výsledky loňského roku budou letos překonány. A závěr akce potvrdil konečné skóre: 5862 realizovaných testovacích jízd.
Po oba měsíce konání akce byla většina testovacích vozů Peugeot plně vytížena. Průměrně bylo každý den s flotilou patnácti automobilů realizováno 143 testovacích jízd, tedy o 13 více než v loňském roce. Celkově najeli testující návštěvníci více než 211 000 km. Finální počet realizovaných testovacích jízd se vyšplhal na 5862, čímž o 17 % překonal stanovený cíl a o 10 % výsledky velice úspěšného loňského roku.
„Naše modelová řada opět potvrdila svůj potenciál. Organizačně náročná marketingová akce Peugeot Emotion Day si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale vyplatilo se to. Výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek. Je zde tedy předpoklad, že sled prodejně úspěšných měsíců, který jsme zahájili v březnu, bude pokračovat,“ prohlásil ředitel značky Peugeot v České republice Marco Venturini.
Po oba měsíce konání akce byla většina testovacích vozů Peugeot plně vytížena. Průměrně bylo každý den s flotilou patnácti automobilů realizováno 143 testovacích jízd, tedy o 13 více než v loňském roce. Celkově najeli testující návštěvníci více než 211 000 km. Finální počet realizovaných testovacích jízd se vyšplhal na 5862, čímž o 17 % překonal stanovený cíl a o 10 % výsledky velice úspěšného loňského roku.
„Naše modelová řada opět potvrdila svůj potenciál. Organizačně náročná marketingová akce Peugeot Emotion Day si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale vyplatilo se to. Výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek. Je zde tedy předpoklad, že sled prodejně úspěšných měsíců, který jsme zahájili v březnu, bude pokračovat,“ prohlásil ředitel značky Peugeot v České republice Marco Venturini.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz