name | autoweek.cz

Vysoké cíle značky Hyundai

Vysoké cíle značky Hyundai

27.06.2011 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

Hyundai chce do roku 2013 v Evropě zvýšit prodej o 40%, v České republice má ambice ještě větší. Do roku 2013 je plánováno zvýšení evropského ročního prodeje na 500 000 vozů. Cíle pomůže dosáhnout hlavně výroba v České republice.

O vysokých ambicích značky Hyundai jsme psali už několikrát, naposledy zde. Nyní se tyto informace potvrzují oficiálně  přiložené tiskové zprávě.

Vozy značky Hyundai mají evropští zákazníci stále více v oblibě, a to nejen díky vysoké kvalitě a velmi pokrokovému designu, ale i díky unikátnímu pětiletému záručnímu programu. Není proto překvapením, že si Hyundai věří a do blízké budoucnosti má v Evropě ambiciózní plány. Do roku 2013 chce docílit ročního prodeje 500 000 kusů vozů, což znamená navýšení o téměř 40 % oproti roku 2010, kdy celkové evropské prodeje činily 358 284 vozů.

Největší roli ve splnění tohoto cíle bude hrát rozšíření produkce v nošovickém výrobním závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech, který v současné době vyrábí ročně 200 000 automobilů. Do konce roku by se roční výroba měla zvýšit na 300 000. To znamená, že 60 % prodaných vozů značky Hyundai bude pocházet z České republiky. V Nošovicích se vyrábí velmi oblíbené modely i30, i30cw, ix20 a od 1.7.2011 i SUV ix35.

V Česku hodlá Hyundai udržet jedinečnou dynamiku růstu a plně využít potenciálu postavení silného domácího výrobce ke zdvojnásobení tržního podílu: \"Podnikáme všechny příslušné kroky k podpoře a realizaci našeho záměru, do roku 2013 výrazně snížit odstup od vedoucí značky na trhu a poskytnout českým zákazníkům plnohodnotnou alternativu dodavatele řešení jejich budoucích automobilových přání i potřeb\", uvedl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Vladimír Vošický.