name | autoweek.cz

Ženy jsou racionální

Ženy jsou racionální

10.08.2010 | Ivana Rybecká | Autoservis

Muži a ženy nechtějí mít v autě stejné věci. Při výběru toho, co je pro ně v autě důležité, ženy nepodléhají tolik emocím, jak si o nich muži myslí.

Pracovníci agentury CNW Market Research zjistili, že osobní vkus lidí v automobilech se značně liší v závislosti na pohlaví a věku.

Průzkum ukázal, že ženy si při koupi vozu nejvíce zakládají na výbavě v následujícím pořadí: - na výhledu dozadu

- ceně

- výhledu dopředu

- elektricky ovládaných vnějších zrcátkách

- bočním airbagu.

K pěti nejdůležitějším prioritám mužů patří, opět v uvedeném pořadí:

- styl

- výkon motor

- konstrukce motoru

- výhled dopředu

- audio systém

Alespoň, že se všichni shodneme na tom, že výhled z auta dopředu je celkem užitečný.

Zjištění průzkumu samozřejmě vyvrací zažitou představu, že ženy nakupují auta daleko emotivněji než muži. Z dat také vyplývá, že testosteron mužům nijak nepomáhá, aby byli dobře informovanými zákazníky. Proč je tomu tak? Muži se prostě snaží udržet krok se svými známými pokud jde o výkon a objem motoru.