name | autoweek.cz

Aktuality

  • autoweek.cz - Rekordní výsledky skupiny Renault (aktualizováno)

    14.01.2011 - Rekordní výsledky skupiny Renault (aktualizováno)

    Skupina Renault dosáhla v roce 2010 rekordního prodeje 2,6 milionu vozů, což znamenalo zvýšení o 14 % v porovnání s rokem 2009. Zvýšení prodeje dosáhly všechny tři značky - Renault, Dacia a Renault Samsung Motors.
  • autoweek.cz - Rekordní rok pro Škoda Auto

    13.01.2011 - Rekordní rok pro Škoda Auto

    Se 762 600 prodanými vozy byla poprvé překročena třičtvrtěmilionová hranice při dosažení nárůstu prodeje o 11,5 % proti roku 2009 spojeném se zvýšením tržního podílu na důležitých trzích. V příštích letech se očekává další růst prodeje. Octavia je nejprodávanějším modelem.
  • autoweek.cz - Nová Kia Rio - další krok

    12.01.2011 - Nová Kia Rio - další krok

    V Ženevě Kia Motors představí kromě už avizované nové generace modelu Picanto také malé auto, s nímž chce zaútočit na postavení takových vozů, jako jsou Ford Fiesta, Opel Corsa, Volkswagen Polo či Škoda Fabia.
  • autoweek.cz - Opel přiváží kombi Astra Sports Tourer

    12.01.2011 - Opel přiváží kombi Astra Sports Tourer

    Na český trh přichází Opel Astra Sports Tourer. Toto kombi v sobě spojuje sportovního duch s praktičností a hospodárností. V roce, kdy si Opel připomíná skutečnost, že před 20 lety vstoupil na český trh jako vůbec první oficiální importér, by mělo vrátit značce bývalé postavení.
  • autoweek.cz - Situace se zamotává

    12.01.2011 - Situace se zamotává

    Údajná špionážní aféra u Renaultu plní stránky novin a je oblíbeným tématem televizního zpravodajství. Čím více se ale o ní mluví, tím je vše nejasnější a bizarnější. Podle šéfa Renaultu Patricka Pélaty o žádnou špionáž vůbec nešlo.
  • autoweek.cz - Volkswagen poprvé přes hranici 7 milionů

    11.01.2011 - Volkswagen poprvé přes hranici 7 milionů

    Koncern Volkswagen během roku 2010 poprvé v historii prodal více než 7 milionů motorových vozidel. Jednalo se o meziroční nárůst o 13,5 %, tedy větší, než v celém automobilovém průmyslu. Značka Škoda zvýšila prodej o 11,5 %.


«    444 / 463    »