name | autoweek.cz

ARPRO vyráží na novou expedici

ARPRO vyráží na novou expedici

10.06.2015 | Tiskové zprávy

Jedna z nejvýznamnějších inovací na poli materiálových řešení, ARPRO, se vydala na rozsáhlé evropské propagační turné.
Společnost JSP, výrobce materiálu ARPRO, navazuje na úspěšnou expedici z roku 2014 a stejně jako loni nabízí nové školicí moduly šité na míru zákazníkům i praktické semináře pro koncové uživatele.

V loňském roce, kdy expedice zavítala i do České republiky, byla při této příležitosti uspořádána tisková konference, na níž vystoupil speciální host - Jiří Ježek, český paralympionik, který vyzkoušel řadu různých cyklistických přileb vyrobených z ARPRO.

Kromě loni navštívených evropských zemí do letošního itineráře přibyly Jihoafrická republika, Litva, Rusko a Slovensko. Zákazníci se mohou zúčastnit dvoudenního programu s rozsáhlou nabídkou kurzů zaměřených na technologii zpracování materiálu ARPRO, návrh komponent, lisování, obrábění a specifické optimalizace a inovace pro konkrétní sektory.

Zvláštní tým ARPRO při svém putování napříč kontinenty ve speciálně vybaveném voze představí řadu aktuálních návrhů a zajímavých inovací z mnoha oborů, včetně výrobků pro automobilový průmysl, potravinářský a nápojový průmysl, aplikace pro vytápění, ventilaci a klimatizaci nebo výrobky pro sport a volný čas.

Materiál ARPRO, jenž vznikl v 80. letech minulého století, se vyznačuje řadou průkopnických vlastností, jako například účinné pohlcování energie, strukturální pevnost či nízká hmotnost, které jej předurčují k nesčetnému množství aplikací. ARPRO se používá například k výrobě hlavových opěrek autosedaček, automobilových nárazníků, sportovních doplňků a dokonce čerpadel chladiče. Zejména automobilový průmysl díky tomuto materiálu pokročil mílovými kroky.  Materiál ARPRO se významně podílel na snížení hmotnosti mimo jiné vozů BMW i8 a Peugeot 308.

Paul Compton, prezident a CEO společnosti JSP pro Evropu, Blízký východ a Afriku, říká: „ARPRO je unikátní materiálové řešení s neomezenými možnostmi. Hodně lidí zná naše automobilové aplikace, protože jsme lídrem tohoto trhu, avšak často je překvapí, když se seznámí s nezměrným množstvím dalších možných aplikací a předností.“

„Letošní expedice nabídne komplexní přehled, jak a proč se využívá materiál ARPRO napříč rozsáhlým spektrem průmyslových oborů. Proto jsme rozšířili program školení, abychom reagovali na tuto rostoucí poptávku a pomohli zákazníkům nalézt nové možnosti využití. Zároveň nabízíme praktické dílenské semináře pro zákazníky a aplikační semináře pro koncové uživatele, aby mohly obě tyto skupiny plně využít předností tohoto všestranného a extrémně přizpůsobivého materiálu,“ uvedl Compton.

„Neustále hledáme nové inovativní způsoby využití materiálu ARPRO a v letošním roce organizujeme dosud největší propagační turné s několika novými zeměmi. Odrážíme tak náš trvalý celosvětový růst prostřednictvím řady rozmanitých projektů a těšíme se, že rozšíříme své pole působnosti a pomůžeme našim zákazníkům rozšířit nabídku služeb díky materiálu ARPRO,“ dodal Compton.