name | autoweek.cz

Statistiky

  • autoweek.cz - Průměrný nový automobil prodávaný v Evropě je ekologičtější než kdy dříve

    17.09.2009 - Průměrný nový automobil prodávaný v Evropě je ekologičtější než kdy dříve

    Z 25 nejvýznamnějších značek snížilo emise CO2 u průměrného nového automobilu 96 %.
    Mezi velkosériovými producenty jsou třemi největšími značkami Fiat, Toyota a Peugeot.
    Za první pololetí 2009 se emise v průměru snížily o 6,2 g/km oproti prvnímu pololetí roku 2008.
    Modely Smart, Fiat a Mini jsou již pod průměrnou hodnotou 130 g/km, která bude vyžadována v roce 2015.
    Na nejvýznamnějších evropských trzích došlo ke zlepšení.

    Česká republika jediná nevykázala zlepšení.

  • autoweek.cz - Zotavování evropských trhů pokračuje - pět největších trhů v srpnu zaznamenalo  růst

    17.09.2009 - Zotavování evropských trhů pokračuje - pět největších trhů v srpnu zaznamenalo růst

    Evropský trh v srpnu vykázal meziroční nárůst o 6,2 %.
    V Německu, Francii, Itálii, Velké Británii a Španělsku v srpnu vzrostl prodej.
    Volkswagen zůstává nejprodávanější evropskou značkou.
    Golf nadále kraluje, ale desítka nejprodávanějších evropských automobilů se promíchala.
    U osmi z deseti nejprodávanějších modelů se v srpnu zvýšil prodej.

  • autoweek.cz - Prázdninové bestsellery českého trhu

    11.09.2009 - Prázdninové bestsellery českého trhu

    Během července a srpna letošního roku bylo v České republice poprvé zaregistrováno 26 324 osobních vozů, což je o 2913 vozů (11,1 %) více než před rokem. Tento vzestup je samozřejmě důsledkem dubnové změny možnosti odpočtu DPH. Dokládá to i struktura trhu s růstem především mezi terénními vozy, MPV ale také střední a nižší střední třídy, v nichž se většina verzí kombi dříve dodávala jako N1.


«    20 / 20    »