name | autoweek.cz
Statistiky
-
17.09.2009 - Průměrný nový automobil prodávaný v Evropě je ekologičtější než kdy dříve
Z 25 nejvýznamnějších značek snížilo emise CO2 u průměrného nového automobilu 96 %.
Mezi velkosériovými producenty jsou třemi největšími značkami Fiat, Toyota a Peugeot.
Za první pololetí 2009 se emise v průměru snížily o 6,2 g/km oproti prvnímu pololetí roku 2008.
Modely Smart, Fiat a Mini jsou již pod průměrnou hodnotou 130 g/km, která bude vyžadována v roce 2015.
Na nejvýznamnějších evropských trzích došlo ke zlepšení.Česká republika jediná nevykázala zlepšení.
-
17.09.2009 - Zotavování evropských trhů pokračuje - pět největších trhů v srpnu zaznamenalo růst
Evropský trh v srpnu vykázal meziroční nárůst o 6,2 %.
V Německu, Francii, Itálii, Velké Británii a Španělsku v srpnu vzrostl prodej.
Volkswagen zůstává nejprodávanější evropskou značkou.
Golf nadále kraluje, ale desítka nejprodávanějších evropských automobilů se promíchala.
U osmi z deseti nejprodávanějších modelů se v srpnu zvýšil prodej. -
11.09.2009 - Prázdninové bestsellery českého trhu
Během července a srpna letošního roku bylo v České republice poprvé zaregistrováno 26 324 osobních vozů, což je o 2913 vozů (11,1 %) více než před rokem. Tento vzestup je samozřejmě důsledkem dubnové změny možnosti odpočtu DPH. Dokládá to i struktura trhu s růstem především mezi terénními vozy, MPV ale také střední a nižší střední třídy, v nichž se většina verzí kombi dříve dodávala jako N1.
- 11.09.2009 - Základní výsledky 1. a 2. vlny „šrotovného“ na Slovensku
- 07.09.2009 - Toyota již prodala přes dva miliony hybridních vozidel
- 10.08.2009 - GM opět dohání Toyotu
- 31.07.2009 - Volkswagen Group v prvním pololetí 2009 s provozním ziskem 1,2 miliardy eur
- 13.07.2009 - Obchodní výsledky automobilky Citroën na první pololetí 2009
- 01.07.2009 - Rekordní produkce v roce 2008
- 28.06.2009 - Evropské trhy
© 2023 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz