name | autoweek.cz
Trendy
-
24.09.2009 - Ford odhalil malý model Figo pro indický trh
Fordu zdůraznil roli Indie jako důležitého hráče ve své budoucí globální strategii.
-
22.09.2009 - Nejhodnotnější značky světa podle BusinessWeek
Časopis BusinessWeek ve spolupráci se společností Interbrand už po deváté vyhlásil každoroční pořadí nejhodnotnějších obchodních značek světa. Jedničkou už devátý rok v řadě zůstává Coca Cola.
-
19.09.2009 - Koncept BB1 od Peugeotu
Čtyřmístný koncept Peugeotu s názvem BB1 na frankfurtském autosalonu zaujal svou bizarností. Diskuse o výstřednosti a bláznivosti jeho sporného vzhledu snad až příliš zakrývá jeho technickou zajímavost a praktičnost.
- 18.09.2009 - Koncept BMW Vision Efficient Dynamics
- 18.09.2009 - Koncept Volkswagen E-Up!
- 18.09.2009 - Elektrický automobil Audi e-Tron
- 17.09.2009 - Trabant s elektrickým pohonem? Věř si, kdo chceš.
- 08.09.2009 - Peugeot se vrací k elektrickému pohonu
- 07.09.2009 - Technika značky Bosch pro mobilitu zítřka
- 07.09.2009 - Přijíždí budoucnost z Indie?
- 07.09.2009 - Toyota již prodala přes dva miliony hybridních vozidel
- 04.09.2009 - Honda si v USA naběhla na Facebooku
- 04.09.2009 - Hyundai vystaví miniaturní hybrid
- 03.09.2009 - Ekologická vize Mitsubishi Motors do roku 2020
- 03.09.2009 - Automobilová posedlost libyjského vůdce
- 02.09.2009 - Jsou hybridy ekologičtější než vozy s konvenčním pohonem?
- 01.09.2009 - BMW Vision EfficientDynamics – plně hybridní koncept
- 18.08.2009 - Přehled hybridních technologií
- 09.08.2009 - Kolem Tesly stále rušno
- 07.08.2009 - Ford mění styl
- 06.08.2009 - Renault pomůže Mercedesu!
- 06.08.2009 - Chevrolet Viva má nahradit Aveo
- 06.08.2009 - BMW hledá partnery ve Francii a Itálii
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz
